Бұл істердің әрқайсысы өз құқықтарыңызды білудің маңыздылығын көрсетумен қатар, мемлекеттік органдар азаматтардың мүдделері мен қаржысына қатысты мәселелерде оларды қорғауға дайын екенін дәлелдейді. Тұтынушылар құқығын қорғау комитеті мен оның аумақтық департаменттерінің көмегі шешуші рөл атқарғаны жайлы жағдайлар туралы оқыңыз.
14 миллион теңге – ақаулы көлік үшін: Қостанай облысынан оқиға
Қостанай облысында жаңа люкс көлік сатып алған тұтынушы, көп ұзамай аккумулятор батареясында ақау бар екенін анықтап, үлкен соққы болды. «Жаңа арман көлік» туралы үміттер үмітсіздікке айналып, сатып алушы келісімшартты бұзуды және ақшаны қайтаруды талап етті. Бірақ сатушы ақшаны қайтаруға асықпады. Сауда және тұтынушылар құқықтарын қорғау департаменті қосылған соң – мамандар заңды көмек пен кеңес беріп, сотта үшінші тарап ретінде қатысқаннан кейін ғана тұтынушыға 14,4 миллион теңгеден астам компенсация төленді!
Сервистік компания және алданған тұтынушылар
Жетісу облысында да жағдай қызу талқыланды. Сервистік компания газ қазандығын орнату үшін ақша жинап алып, нәтижесінде 44 тапсырыс берушіге сол бойда қызмет көрсетілмеді. Облыстық департамент мамандарымен ұжымдық шағым бастамасын алды. Сот әділ шешім шығарды: компания зардап шеккен тапсырыс берушілерге 2,7 миллион теңге сомасын қайтаруға міндетті болды.
Ешкімге қажет емес массаждық жастықшалар: Шымкентте әділет жеңіске жетті
Ал Шымкентте массаждық жастықша сатып алған тұтынушылар классикалық жағдайға тап болды: тауар сапасыз болып шықты, бірақ ақшаны ешкім қайтаруға асықпады. Дегенмен, департамент қызметкерлерінің заңды көмегімен сауатты кеңесінің арқасында бес тұтынушы өздерінің заңды 5,4 миллион теңгесін қайтарып алды.
Кейінге қалған рейстер және жолаушылардың шығыны
Ал Қарағандыда рейстің 29 сағаттан астамға кешігуі салдарынан туристердің құқықтары бұзылды – бүкіл күн және одан да көп уақыт. Жүйке, жоғалтылған мүмкіндіктер және жоғалған ақша адамдарды Сауда және тұтынушылар құқықтарын қорғау департаментіне жүгінуге мәжбүр етті. Заңды көмек және турагенттіктеріне жолдаған сотқа дейінгі шағымдар нәтиже берді – бес зардап шеккен туристке жалпы сомасы 1,6 миллион теңгеден астам компенсация төленді. Рейстердің кешігуі жиі орын алатын жағдайда мұндай прецедент саяхатшылардың құқықтарын қорғауда үлкен маңызға ие.
Айдың қорытындысы: тұтынушыларға 34 миллион теңгеден астам ақша қайтарылды
Қазан айында Тұтынушылар құқығын қорғау комитетінің аумақтық департаменттері Қазақстандықтарға 34 миллион теңгеден астам ақшаны қайтаруға көмектесті. Барлығы 55 зардап шеккен тұтынушы енді өз құқықтарын қорғауға болатынын біледі. Бұл жағдайлар уәкілетті мемлекеттік құрылымдар өз азаматтарын қолдауға дайын екенін және заңды сауаттылық өз мүдделерін сәтті қорғаудың кілті екенін көрсетеді.
Сондықтан, егер сіздің құқықтарыңыз бұзылды деп есептесеңіз, уақытты жоғалтпаңыз. Мұндай оқиғалар көмек сұраудың тек дұрыс ғана емес, сонымен қатар тиімді екенін дәлелдейді.
Фото ашық дереккөздерден алынды