Әділет министрлігі бос лаузымға конкурс жариялады

Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің «Қазақстан Республикасы Заңнама және құқықтық ақпарат институты» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны директорының бос лаузымына конкурс жариялайды.

Кәсіпорын қызметінің нысанасы мемлекеттің қызметін құқықтық қамтамысыз ету саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыруға қатысу, Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тізілімін, Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерің эталондық бақылау банкін және республикалық бюджеттен қаржыландыратын Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының талдамалық және социологиялық зерттеулерінің, соның ішінде халықаралық ұйымдармен бірлескен зерттеулердің бірыңғай дерекқорын жүргізу болып табылады.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары білім: заңгерлік.

Жұмыс тәжірибесі: Мамандығы бойынша нормашығармашылық саласында басшы лауазымдарда кемінде 5 жыл жұмыс, философия докторы (PhD), бейіні бойынша доктор, ғылым кандидаты немесе ғылым докторы дәрежесі болған кезде жұмыс өтілі кемінде 3 жыл өтілінің болуы.

Құзыреті: Басқарушылық дағдылар, стратегиялық ойлау, бейімделу мен икемділік, мақсаттылық, заңнама және құқықтық ақпарат саласындағы, сондай-ақ жұмысты басқару және ұйымдастыру саласындағы әдіснамалар мен стандарттарды білу, әдептілік, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік, қақтығыс-менеджмент, ауқымды ақпарат талдау қабілеті, мәселелерді шешуге шығармалылық.

Заңнаманы білуі: Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексін, Қазақстан Республикасы Бюджет кодексін, Қазақстан Республикасы Салық кодексін, Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексін, Қазақстан Республикасының «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» кодексін, «Мемлекетік қызмет туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Құқықтық актілер туралы», «Әділет органдары туралы» және «Мемлекеттік мүлік туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын және өзге де заңнамалық актілерін білу.

Комиссия конкурсқа қатысушылармен әңгімелесу өткізу кезінде мемлекеттік кәсіпорын қызметі саласындағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуін тексереді.

Сондай-ақ тиісті саланың уәкілетті органы (жергілікті атқарушы орган) бекіткен тиісті кәсіпорын басшысының біліктілік талаптары мен лауазымдық нұсқаулығының негізінде конкурсқа қатысушылардың кәсіби білімі анықталады, басқарушылық шешімдер қабылдау қабілеті, оның ішінде сот сараптама қызметін жетілдіру.

Конкурсқа қатысуға үміткер тұлға конкурс өткізу туралы хабарландыруда көрсетілген мерзімде мынадай құжаттарды ұсынады:

1) конкурсқа қатысу туралы өтініш;

2) мемлекеттік және орыс тілдеріндегі түйіндеме;

3) білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

4) Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінің 35-бабында көрсетілген еңбек қызметін растайтын құжаттар;

5) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген) бекітілген «Медициналық анықтама (дәрігерлік кәсіби-консультациялық қорытынды)» № 075/е нысаны бойынша анықтама.

Конкурсқа қатысушы өзінің біліміне, жұмыс өтіліне, кәсіби даярлық деңгейіне қатысты қосымша ақпаратты (біліктілігін арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар беру, ғылыми жарияланымдар туралы құжаттардың көшірмелері, сондай-ақ бұрынғы жұмыс орнының басшылығынан ұсынымдар) ұсына алады.

Конкурсқа қатысу үшін құжаттар, хабарландыру жарияланған күннен бастап күнтізбелік 15 күн ішінде келесі мекен-жайда қабылданады: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғылы 8, Министрліктер үйі, 13 кіреберіс, 937 каб. байланыс тел. 8 (7172) 74-06-39, 55-88-26, 8 771 700 01 71.

Әңгімелесудің өткізілетін күні туралы конкурсқа қатысушылар қосымша хабардар етілетін болады. 


Министерство юстиции Республики Казахстан объявляет конкурс на занятие вакантной должности директора Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения «Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан».

 Предметом деятельности Предприятия является участие в реализации государственной политики в области правового обеспечения деятельности государства, ведение Государственного реестра нормативных правовых актов Республики Казахстан, Эталонного контрольного банка нормативных правовых актов Республики Казахстан, финансируемых из республиканского бюджета, в том числе совместных исследований с международными организациями.

Требования, предъявляемые к участникам конкурса:

Высшее образование: юридическое.

Опыт работы: Наличие стажа работы по специальности на руководящих должностях в сфере нормотворчества, в области права не менее 5 лет, при наличии степени доктора философии (PhD), доктора по профилю, кандидата наук или доктора наук, стаж работы не менее 3 лет.

Компетенция: Управленческие навыки, стратегическое мышление, гибкость и адаптивность, целеустремленность, знание методологий и стандартов в области законодательства и правовой информации, а также в области управления и организации работы, этичность, нетерпимость к коррупции, конфликт-менеджмент, способность анализировать большой объем информации, творческий подход к решению проблем.

Знание законодательства: Знание Конституции Республики Казахстан, Трудового кодекса Республики Казахстан, Бюджетного кодекса, Налогового кодекса, Административного процедурно-процессуального кодекса Республики Казахстан, Кодекса Республики Казахстан «Об административных правонарушениях», Законов Республики Казахстан

«О государственной службе Республики Казахстан»

«О противодействии коррупции», «О правовых актах», «Об органах юстиции», и «О государственном имуществе» и иные законодательные акты.

При проведении комиссией собеседования с участниками конкурса проверяются знания нормативных правовых актов Республики Казахстан, регулирующих отношения в сфере деятельности государственного предприятия.

Также определяются профессиональные знания участников конкурса на основании квалификационных требований и должностной инструкции руководителя соответствующего предприятия, утвержденных уполномоченным органом соответствующей отрасли (местным исполнительным органом), умение принятия управленческих решений, в том числе по совершенствованию судебно-экспертной деятельности.

Лица, изъявившие желание принять участие в конкурсе, должны представить следующие документы:

1) заявление об участии в конкурсе;

2) резюме на государственном и русском языках;

3) копии документов об образовании;

4) документы, подтверждающие трудовую деятельность, указанные в статье 35 Трудового кодекса Республики Казахстан;

5) справку по форме №075/у «Медицинская справка (врачебное профессионально-консультативное заключение)», утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2020 года № ҚР ДСМ-175/2020 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 21579).

Участник конкурса может представить дополнительную информацию, относительно его образования, стажа работы, уровня профессиональной подготовки (копии документов о повышении квалификации, присвоении ученых степеней и званий, научных публикации, а также рекомендации от руководства с предыдущего места работы).

Прием документов для участия в конкурсе проводится в течение пятнадцати календарных дней с момента опубликования по адресу:

г. Астана, проспект Мәңгілік Ел, 8, Дом министерств, 13 подъезд, каб. 937, конт.тел: 8 (7172) 74-06-39, 55-88-26, 8 771 700 01 71.

О дате проведения собеседования участники конкурса будут уведомлены дополнительно. 

Advertisement
Share Post